marți, 12 aprilie 2016

Noiembrie 2015-Aprilie 2016

Timpul trece foarte repede. Pot sa comprim aceste cateva luni in cateva cuvinte : Craciun, Revelion, 1-8 martie.

O perioada in care am facut orice in afara de a mai posta pe blogul personal, desi as fi avut subiecte, o perioada in care am scris totusi un numar mic de articole pe alte bloguri.

Este Galatiul un oras in care chiar nu ai ce face ? uneori am sentimentul ca da. Sunt totusi evenimente in acest oras, putine dar sunt.

Cinema in Galati, evenimente caritabile, evenimente culturale, meciuri de basket, ziua de board games pt bloggeri sunt doar cateva exemple.


Astept cu interes Festivalul Culorilor, varianta romaneasca a festivalului Holi cu muzca house. Sunt curioasa cum va fi organizarea si cum va fi evenimentul in sine...dar sunt si curioasa daca se va gandi cineva sa aduca Color Run in Galati? daca tot suntem incantati de a arunca cu pudra colorata?


Intre timp eu voi merge la Sherlocked, chiar sunt curioasa si mi-ar face placere sa imi petrec timpul liber..altfel.

Voi reveni cu detalii in privinta acestui Room Escape, in alta postare. Pana atunci, sa aveti o saptamana faina!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu