marți, 22 septembrie 2015

A fi sau a nu fi..blogger, asta este intrebarea

O alta intrebare  pertinenta ar fi, cine mai are timp de scris bloguri ? in care contentul sa fie 100% original, nu idei copiate ( pe care le voi denumi  Blogarica). Un content de calitate si nu doar 300 de cuvinte aruncate pentru un punctaj de "good seo" sau poate nici asta.

Content de calitate, original din care sa si inveti ceva, mai rar, sau doar pe nise probabil pentru ca eu nu prea gasesc pe gustul meu, si daca da, foarte putine.

De ce?

In primul rand a sarcasmului care parca transpira din pagina si vesnica atitudine carcotasa a romanului combinata cu simtul exacerbat al competitiei. In al doilea rand pentru ca nu am timp sa caut pe net bloguri care sa ma intereseze. Pe principiul unii mai si lucreaza, nu toti isi permit ca la ora 4 dupa amiaza sa doarma in pat dupa o masa copioasa la un restaurant de tip "lux".
Branding personal si promovare- unii vad in asta un fel de jucarie la indemana oricui. "Mare smecherie" ar zice unii, dar fara un scop prestabilit, fara planificare, fara strategie si fara..inspiratie nu poti reusi pe termen lung. De aceea postacii gen Blogarica sunt ca ciupercile dupa ploaie. Nu am de gand sa continui comparatia, ced ca se subintelege.

Este o postare sarcastica, ironica, etc. ? da. Ma ascund dupa expresii gen este un pamflet?nu.

In definitiv asta este social media! Dar tot nu am raspuns la intrebarea din titlu..pentru ca in definitiv, totul este subiectiv, si sunt bloggeri pe toate "gusturile", iar daca nu iti place un anumit Blogarica poti foarte bine sa treci peste postarile lui.

In final, este un blog oarecare, iar eu sunt o bloggerita oarecare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu